In de campagne moet duidelijk worden dat FBTO staat voor zelfredzaamheid en flexibiliteit, ‘omdat het leven veranderlijk is’.
Verrassingsvakanties
FBTO speelt met zijn reisverzekering in op de trend dat jongeren houden van ‘verrassingsvakanties’ ‘En als je niet weet wat je eindbestemming is, dan komt de reisverzekering van FBTO waarbij je de verschillende modules ten alle tijden aan- en uit kunt zetten goed van pas.’
Onderdeel van de campagne is een win-een-reis actie in samenwerking met srprs.me, waar mensen een reis kunnen boeken, zonder dat ze weten waar ze naartoe gaan.
Hashtag
FBTO vraagt consumenten wat ze meenemen naar een onbekende bestemming. Ze kunnen 3 dingen noemen, op de foto zetten en delen via Instagram, Twitter en Facebook met de hashtag #3dingen.
De campagne heeft een looptijd van twee weken vanaf 4 februari t/m 13 februari. Aan het eind van iedere week wordt één reis weggegeven. De winnaars krijgen op Schiphol te horen waar de reis naartoe gaat.
Concept & uitwerking: Johnny Wonder & Brandfighters
Middelen: radiocommercial, Facebook, Twitter, Instagram, activatie op Schiphol
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!