De nieuwe Digital Out of Home propositie wordt geïntroduceerd onder de naam 'The Flow'. De IJ-hal en IJpassage in Amsterdam CS verbinden de achterkant van het station (aan het IJ) met het centrum. Van deze verbinding kunnen veel niet-treinreizigers gebruikmaken. NS Stations heeft in die ruimte gezorgd voor uitbreiding van reizigersfaciliteiten, winkels en horecagelegenheden.
Het aanbod sluit aan op de wens van de reizigers en passanten die wat meer tijd op het station te besteden hebben, zoals internationale toeristen en dagjesmensen. Amsterdam Centraal is de verbinding voor wekelijks meer dan 1,2 mln passanten tussen ’t IJ, centrum, busplatform en metro.
Aan de centrumzijde van het station heeft Ngage Media een 39m2 LED banner geplaatst, aan de IJhal-zijde hangt een 50m2 LED scherm en in de verbindingstunnel zijn twee 32m2 LED schermen geplaatst. De schermen zijn geintegreerd in de architectuur van het vernieuwde station en maken daarmee integraal onderdeel uit van de reis en verblijfbeleving. De programmering van de schermen bestaat uit beelden van de stad Amsterdam afgewisseld met advertenties.
De reiziger ziet beelden van het deel van Amsterdam waar hij naartoe onderweg is. Loopt hij bijvoorbeeld van de IJhal richting het centrum, dan krijgt de passant veelal beelden te zien van het centrum van Amsterdam. 'Verschillende adverteerders zoals Unilever, Coca Cola en Sony gaan als launching partner mee in de introductie van deze nieuwe digital Out of Home beleving', zegt managing partner Xavier Tilman van Ngage Media. 'Vanaf dag één zijn zij op groot formaat te zien, met bewegend beeld.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!