Newsjackathon: inhaaktweets bij de WK-opening

Gisteravond startte van de eerste Newsjackathon: 24 uur lang creatieve inhakers, geïnspireerd door de actualiteit. Een update.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Boomerang Create & Verse Reclame hadden creatieve koppen van Nederland bijeengeroepen in het HotelNoHotel in Amsterdam voor een nachtje cultureel verantwoord doorhalen. 24 uur het news hijacken, topics trending te maken en content te verzinnen die viraal gaat. Zie ook het .

Het eerste deel startte met de Twitterronde. 12 teams, zo’n 30 creatieven, de meeste nog aan het begin van hun carriere, hadden een WK-opening om de newsjack mee te starten. Ashley Vinson, head of brand strategy van Twitter, gaf .

Daarna konden de teams aan de slag. Een impressie van de inhaak-tweets. 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie