Libelle heeft een navigatiesysteem ontwikkeld speciaal voor de lezeressen.
De speciale Libelle-editie van de RoadNavigator 'is een handzaam en gebruiksvriendelijk navigatiesysteem met een elegant design'.
Wat is er dan zo feminien aan het concept? Het blad schrijft:
'Het Libelle-navigatiesysteem heeft touchscreen-technologie, de interface heeft een vrouwelijke touch en het systeem bevat speciaal door Libelle geselecteerde locaties zoals winkels, restaurants, musea et cetera. Het systeem wordt vanaf week 36 aangeboden aan de Libelle lezeressen in combinatie met een abonnement, vanaf die week is het systeem ook verkrijgbaar voor de losse verkoop.'
Het is een ideetje uit eigen keuken. Karin Kelder, marketing medewerker van Libelle: 'Ik liep al een tijdje met dit concept rond. We kwamen in contact met CosmicNavigation en samen hebben we het plan verder uitgewerkt'.
Carline Poublon, marketingmanager bij partner CosmicNavigation zegt dat een navigatiesysteem vaak een typische mannengadget is.
'De markt voor de vrouwelijke autorijder is een beetje onderbelicht gebleven en samen met Libelle bieden we deze doelgroep nu een leuk alternatief, speciaal op hen gericht. De markt vraagt op dit moment om producten die qua design en content meer toegespitst zijn op een specifieke doelgroep.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!