MWG AMMA Awards 2014: 32 nominaties

MediaCom, Mindshare en ZIGT gaan op voor Mediabureau van het Jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

MediaCom is daarmee na de winst van vorig jaar opnieuw kanshebber voor Mediabureau van het Jaar. Mindshare is voor de derde keer in vijf jaar genomineerd voor Mediabureau van het Jaar.

Starcom en MediaCom zijn het meest genomineerd bij de MWG AMMA Awards 2014. Beide mediabureaus hebben vier nominaties, Mindshare drie, UM, Initiative en ZenithOptimedia twee.

Op basis van ingezonden cases zijn de nominaties in 8 categorieën door een specialistenjury per categorie bepaald. In de categorie Carl Lipp-prijs zijn de nominaties bepaald aan de hand van de resultaten van een door Intomart GfK uitgevoerde online enquête onder mediabureaus en adverteerders.

De nominaties van de categorie Exploitant van het jaar kwam tot stand door een combinatie van een online enquête en een specialistenjury. De genomineerden voor het YIM Mediatalent van het jaar zijn door een speciale jury gekozen tijdens een workshop. De deelnemende mediatalenten moesten een ‘real life’ case voor Slimpasta uitwerken en presenteren.

De genomineerden

 

Beste Mediastrategie

Desperados AM (Heineken) - Starcom, Vice Media

Share a Coke with UM (Coca-Cola) - UM, Duval Guillaume, Social Embassy, Weber Shandwick,Square Melon, Raúl&Rigel

Slurpen is OK Ole Ole (Coroos Conserven) - SVBmedia, Brand Partnerships, Nickelodeon

 

Beste Interactieve Mediastrategie

Christmas Bites van Ziggo - ZenithOptimedia, Eigen Fabrikaat

Feuten (BNN)  - Spektor, Elastique

Vuurwerk Campagne 2013 (VeiligheidNL)- TBWA/NEBOKO

 

Beste Media-innovatie

Automated Trading Radio - The Media Exchange, Blue Mango

Start The Conversation (Samsung)  - Starcom

TomTom en Cendris - Interbest

Video Reach Optimiser - MediaCom

 

Beste Creatieve Gebruik van een Medium

Goedverhaal (Samsung) - Starcom, Leo Burnett

Hi Geslaagd (KPN) - Red Urban, Mindshare

Multimediale DM Magazines (NS) - Initiative, Management Scope, Yune, Van Wanten

Porsche Cayenne Kilometer - Interbest, Kinetic, MediaCom, Achtung!

Who&;s That Girl (Etcetera Social Club) - Etcetera

 

Hans du Chatinier-prijs

A Brand POEM - Sanoma, DVJ Insights, University of Applied Sciences

Onderbewust Effectief - Ster, Neurensics


Carl Lipp-prijs

Marco Gijsen (Discovery Networks Benelux)

Mascha Colmans - de Graaf (Jean Mineur Mediavision)

Ronald Stout (Clear Channel Hillenaar)

 

YIM Mediatalent van het jaar

Janneke Kemper (Initiative)

Joris Garritsen (MediaCom)

Lianne van Dijk (Mindshare)

Lisanne van den Bos (Spring Creek, MAP)


Media-adverteerder van het jaar

Coca-Cola - UM

Samsung - Starcom

Ziggo - ZenithOptimedia

 

Exploitant van het jaar

Q-music

RTL Nederland

 

Mediabureau van het jaar

MediaCom

Mindshare

ZIGT

De -uitreiking is op dinsdag 28 mei 2014 in het DeLaMar Theater. Het thema is ‘MEDIAHELDEN&;. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie