De 20 seconden commercial die automatisch wordt gegenereerd door middel van software van Automo, is te zien in de reclameblokken op MTV en Comedy Central.
Op MTV worden mensen opgeroepen om zich via een actiepagina op Hyves aan te melden voor één van de goede doelen die meedoen aan World of Difference: Dance4Life, Het Nederlandse Rode Kruis, Plan Nederland, Right to Play of een zelf ingebracht goed doel. Deelnemers promoten zichzelf via een gadget op hun hyvesprofiel. Vrienden en familie van de deelnemers kunnen vervolgens in de gadget stemmen op hun favoriet.
In de commercial is automatisch actuele en openbare informatie verwerkt over de actie de standen van de deelnemers en het aantal stemmen dat ze erbij hebben gekregen in de afgelopen paar uur. De interactieve promo is te bekijken via deze link. De functieprofielen van de te winnen banen staan hier, net als alle andere informatie over World of Difference. World of Difference heeft behalve een website ook een eigen Hyvespagina. Hier is te lezen hoe het de vijf winnaars van verleden jaar tijdens hun World of Difference-jaar vergaat.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!