MTV verwerkt Hyves content in promo

MTV vertoont vanaf vandaag een automatisch gegenereerde commercial waarin real-time concent van Hyves is verwerkt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De 20 seconden commercial die automatisch wordt gegenereerd door middel van software van Automo, is te zien in de reclameblokken op MTV en Comedy Central.

Op MTV worden mensen opgeroepen om zich via een actiepagina op Hyves aan te melden voor één van de goede doelen die meedoen aan World of Difference: Dance4Life, Het Nederlandse Rode Kruis, Plan Nederland, Right to Play of een zelf ingebracht goed doel. Deelnemers promoten zichzelf via een gadget op hun hyvesprofiel. Vrienden en familie van de deelnemers kunnen vervolgens in de gadget stemmen op hun favoriet.

In de commercial is automatisch actuele en openbare informatie verwerkt over de actie de standen van de deelnemers en het aantal stemmen dat ze erbij hebben gekregen in de afgelopen paar uur. De interactieve promo is te bekijken via . De functieprofielen van de te winnen banen staan , net als alle andere informatie over World of Difference. World of Difference heeft behalve een website ook een eigen . Hier is te lezen hoe het de vijf winnaars van verleden jaar tijdens hun World of Difference-jaar vergaat.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie