Deze week heeft Mora een gratis iPhone iPhone app gelanceerd, waarbij je 'heel handig' de bestelling van je snacks kan bij houden.
* Nooit meer een verfrommeld papiertje of bierviltje met daarop snel geschreven bestellingen, die je niet meer kunt lezen als je tien minuten later in de cafetaria staat.
* Geen verwarring meer of het nou twee of 11 frikadellen zijn die je moet bestellen.
* Geen irritaties meer over het feit dat de ene persoon een Viandel mét curry wil, de tweede een Viandel zonder curry maar mét mayonaise, en de derde een Viandel zonder curry en mayonaise.
* Geen teleurgestelde vrienden als je thuiskomt met een frites met ketchup, terwijl een frites mét + ketchup bedoeld was.
Op de snack app kun je ook nog alle cafetaria’s in je buurt vinden al verkopen deze niet allemaal de producten van Mora.
Het lange wachten in de snackbar wordt verlicht door een Mora Memory game. Het niveau van deze game ligt hoog, aangezien de lichtbruin gefrituurde afbeeldingen van oa viandellen, gehaktstaven en frikadellen moeilijk van elkander te onderscheiden zijn.
Leuk dat deze snackgigant een mobiel avontuur aan durft. Een groot gemis in deze iPhone applicatie is echter de daadwerkelijke productinformatie van het Mora assortiment. Wat overblijft is Name-dropping en merk associatie bij een gang naar de snackbar. Ik betwijfel of deze 'bestel app' bij de gemiddelde iPhone bezitter een vaste plaats krijgt op hun touchscreen. De app is een kroket zonder vulling..
De door Scheepens reclame adviseurs ontwikkelde app is HIER gratis te downloaden
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!