Het onderzoeks- en consultingbureau MeMo² is in 2015 genomineerd voor de Europe Research Awards. De awards zijn door IAB Europe in het leven geroepen om meer aandacht te vestigen op de effectiviteit van online mediacampagnes, en worden dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt.
Uit meer dan 150 inzendingen, heeft MeMo² als enige Nederlandse onderzoeksbureau drie nominaties.
Samen met UM (IPG Mediabrands) dingt MeMo² mee naar een prijs in de categorie 'Audience Measurement' en 'Best Use of Research Budget', met haar onderzoek 'Who’s Listening?!'; een onderzoek naar het campagne-effect van digitale radio. Voor wat betreft de derde nominatie staat MeMo² in samenwerking met Sanoma Media Netherlands op de shortlist in de categorie 'Mobile'.
Woensdag 20 mei worden de Research Awards in Berlijn worden uitgereikt.
Meer informatie over de Europe Research Awards 2015 en de overige genomineerden is hier terug te vinden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!