Maxus neemt Helder Marketing & Communicatie over vanwege de expertise op het gebied van offline performance gedreven marketing. De twee bureaus gaan onder de naam Maxus+Helder verder en werken vanuit de propositie branding, performance en content. De directie bestaat per 1 januari uit Edward Knol (Maxus, foto links) en Helder-oprichter Bart van Saarloos.
Helder heeft zich door de jaren heen ontwikkeld tot een mediabureau met een focus op direct respons en ROI. Naast de belangrijkste specialisatie DRTV, biedt het bedrijf marketing consultancy, creatieve diensten en print management services.
Edward Knol: 'Wij geloven dat het bouwen van merkvoorkeur en het realiseren van kortetermijnresultaten hand in hand gaan. Daarom biedt Maxus+Helder een krachtige combinatie van branding, performance en content. We sturen naast branding, op kortetermijnresultaten, slimme creatie en kosten per conversie. Niet alleen in online media maar ook in traditionele media zoals radio en televisie.'
Bart van Saarloos: 'Helder is de laatste vijf jaar erg hard gegroeid en is altijd in staat geweest in te spelen op nieuwe vragen en ontwikkelingen van onze klanten. Maar op een gegeven moment moet je de volgende grote stap zetten om de dienstverlening verder te kunnen optimaliseren. GroupM heeft ons die stap geboden en wij hadden daar gelijk veel vertrouwen in.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!