De nieuwe aandeelhouder is Keadyn, een onafhankelijke investeringsmaatschappij uit Rotterdam. Over de grootte van het belang en wat daarvoor is betaald, worden geen mededelingen gedaan. Mangrove benadrukt nu een volgende stap te kunnen zetten in de ontwikkeling van webproducten met een optimale ‘digital user experience’.
Internetbureau Mangrove, met vestigingen in Rotterdam en Amsterdam, is gespecialiseerd in het ontwikkelen van websites en apps. Keadyn is een Nederlandse investeringsmaatschappij die zich tot doel stelt om groei binnen sterke bedrijven te versnellen. Een voorbeeld is de recente verkoop van startup Nestpick aan het Duitse Rocket Internet.
Keadyn-eigenaar Martijn Don ziet 'uitstekende mogelijkheden voor Mangrove om significant te groeien de komende jaren'. Daarnaast is het de bedoeling dat het internetburau ondersteuning gaat bieden aan participaties van Keadyn op het gebied van conceptontwikkeling, design, technologie en online marketing.
Mangrove wil zich met deze investering verder op de kaart zetten als leidend digital user experience-bureau, zegt managing director Roel Schiefelbusch: 'De rol van internetbureaus verandert en daar spelen we op in. Wij vervullen steeds vaker de rol van ‘director of user experience'. Klanten hebben zelf experts of developmentteams in huis en door met hen samen te werken en onze kennis in te brengen, komen we steeds dichter tegen organisaties aan te zitten.'
Mangrove is een internetbureau met Rotterdamse wortels, dat is opgericht in 1997. Het heeft onder meer KNMI, KwikFit, VARA, de Lotto, Omron, Het Nationale Park De Hoge Veluwe, DFDS Seaways in Kopenhagen en the Committee of the Red Cross in Genève in haar portfolio.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!