In haar nieuwe functie is ze eindverantwoordelijk voor alle digitale communicatie- en strategieadviezen van de afdeling digital en het vertalen van deze strategieën naar digitale plannen en de uitvoering daarvan. UM digital werkt onder andere voor Dr. Oetker, Coca-Cola, Nuon, ABN Amro, BMW/MINI en Schiphol. Claudia neemt plaats in het managementteam van UM.
Leurink werkte hiervoor zeven jaar interim in diverse online marketingrollen.
Rik Ruts, managing director UM: 'In het huidige, complexe digitale medialandschap vragen klanten UM steeds vaker om te adviseren bij het bepalen van de overal digitale strategie vanuit de centrale communicatiestrategie. Claudia heeft jarenlang bij adverteerders gewerkt. Met haar kennis en ervaring kunnen wij klanten meer overzicht en regie bieden en ze helpen om de juiste digitale investeringen te doen. En met haar komst gaan we onze propositie met betrekking tot performancemarketing voor onze klanten verder ontwikkelen.'
Leurink: 'Ik wil mijn opgedane ervaring en kennis graag inzetten om UM en haar klanten verder te helpen bij de juiste inzet van online media.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!