KLM gaat door met Mirabeau

In de komende jaren wil Mirabeau KLM helpen met de verdere digitalisering.

KLM heeft met Mirabeau een nieuwe overeenkomst voor drie jaar. De bedrijven werken in 2016 tien jaar samen. 

Mirabeau gaat meerdere agile teams inzetten om de diverse digitale touchpoints te optimaliseren en digitale producten te ontwikkelen voor een nog betere service en klantbeleving. De luchtvaartmaatschappij wil reizigers van huis tot aan de bestemming optimaal bedienen en ondersteunen met digitale middelen. Ook helpt Mirabeau KLM bij het ontwikkelen van digitale toepassingen die de medewerkers gaan ondersteunen in hun dagelijks werk, zowel op de grond als in de lucht.

Tjalling Smit, SVP Digital Air France KLM zegt: &;We zitten in een uitdagende markt waarin de gebruikerservaring een onderscheidende factor is geworden. In Mirabeau hebben we een partner die onze business goed begrijpt en ons vanuit een uitgesproken visie op UX Design verder brengt in de digitale wereld.&;

Adjan Kodde, founding partner Mirabeau: &;Het is prachtig dat onze jarenlange samenwerking wordt voortgezet. KLM is voor veel bedrijven een voorbeeld op online gebied.&;


Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie