KLM en FHV BBDO meeste nominaties bij San

San nomineert 103 campagnes. Opvallend is dat veel kleinere bureaus ook een nominatie binnenhalen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De genomineerde campagnes San Jaarboek 2014 zijn bekend. San nomineert 103 campagnes uit het SAN Jaarboek 2014.

Adverteerders
Adverteerders die hoog scoren zijn KLM met 5, Jumbo, Pon (Volkswagen en Porsche) en Vodafone elk met 4 Nominaties. ABN AMRO, de Persgroep, ING, KPN, SNS Bank en Unilever elk met 3 Nominaties.

Bureaus
Bij de bureaus scoort FHV BBDO met 10 Nominaties het hoogst. Achtung! met 7, Alfred, DDB & Tribal Amsterdam, N=5 en TBWA\NEBOKO elk met 6. Etcetera met 5, Lemz met 4. Daarnaast nog 10 bureaus elk met 3 of 2 Nominaties.

Klein
Directeur van San, Frits Schuring, zegt over de nominaties: &;Opvallend is dat veel kleinere bureaus ook genomineerd zijn in één van de tien categorieën SAN Jaarboek 2014. Alsmede het feit dat het arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam drie Nominaties voor Personeelscampagnes in de wacht sleept.&;

De 103 Nominaties van de ingezonden campagnes staan vanaf 26 maart 2015 op de website. Voor het complete overzicht, klik

Vervolgprocedure
In de periode 13 t/m 24 april a.s. gaan de genomineerde adverteerders en hun bureaus hun case presenteren bij Randstad Groep Nederland te Diemen. Kijk voor de datum van uw categorie op de SAN website bij ‘AGENDA’. Alle genomineerden worden door de SAN gebeld voor een geschikt tijdstip.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie