Nissen was voorheen werkzaam bij Dentsu Aegis Network en iProspect en begint per direct bij Clipit Media Monitoring. Ze wordt ook lid van het managementteam.
Judith Nissen: 'Clipit is al 14 jaar specialist in media monitoring waarbij tegelijkertijd een ondernemende en innovatieve startup cultuur de boventoon voert. Het aanbod, een compleet overzicht van media presence met bijbehorende ROI bepaling voor merken, is sterk. We zijn klaar om met Clipit de markt verder te gaan veroveren. Aan mij en mijn team de taak om daar de juiste voorwaarden voor te creëren.'
Rinske Willemsen, directeur van Clipit: 'Binnen het snel veranderende media (monitoring) landschap is het essentieel om onszelf continue te blijven vernieuwen. Aan de hand van onze kernwaarden eenvoud, persoonlijk en kwaliteit willen we Clipit nog nadrukkelijker profileren als dé specialist voor full-service media monitoring en analyse. Judith past, met haar ervaring binnen (online) media, branding en marketing communicatie, perfect binnen dat plaatje. Wij zien de samenwerking met veel vertrouwen tegemoet!'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!