JCDecaux introduceert Total View Veerpont. Adverteerders kunnen vanaf nu de veerpont van openbaarvervoerbedrijf GVB tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord inzetten voor een volledige bestickering.
JCDecaux en GVB tillen hiermee hun overeenkomst naar een volgend niveau. De twee partijen werken reeds samen op het gebied van trambestickering in Amsterdam.
Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: ‘Een groot deel van de inwoners van de stad woont in Noord en maakt dagelijks meerdere keren gebruik van dit traject. Bovendien vinden in dit stadsdeel ook steeds meer culturele activiteiten plaats. De campagnes hebben vanwege hun afwijkende vorm een enorm verrassingseffect en daarmee verwachten we een flinke impact. Dit mediumtype biedt adverteerders een fantastische mogelijkheid om abricampagnes uit te breiden en reizigers die onderweg naar de pont affiches tegenkomen nogmaals aan te spreken met een enorme uiting.’
De Total View Veerpont tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord is een pilot tot april 2018 en te boeken in campagnes van acht weken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!