Intertoys presenteert speelgoed vanuit het perspectief van het kind
De bedoeling van de commercial is volgens Frank de Ruwe, creatief directeur van reclamebureau Natwerk, om het speelgoed van Intertoys te presenteren vanuit het perspectief van het kind. 'Dat betekent: alles door elkaar. In een kinderwereld kan Barbie in een Lego-huis wonen, met een stel knuffels erbij. Er zijn geen regels.'.
Het resultaat is een vrolijke commercial bomvol speelgoed. Hiervoor werd het welbekende Intertoys speelboek als het ware binnenstebuiten gekeerd. De Ruwe: 'Geheel volgens de kindertraditie hebben we een verlanglijst gemaakt. Het meest fotogenieke speelgoed mocht auditie komen doen.'
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDe commercial en de wisselende tag-ons zjin geproduceerd in samenwerking met Woodwork. Vanaf morgen zijn ze te zien op televisie en via online kanalen.
Credits
Verantwoordelijke bij de klant: Karin de Jong en Saskia Bax
Creative Agency: Natwerk
Creative director: Marvin Koppejan
Production agency: Woodwork Amsterdam
Stop Motion Director & Lead Animator: Cris Wiegandt
Music & Sound Design: Soundcircus
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid