Overslaan en naar de inhoud gaan

Intertoys presenteert speelgoed vanuit het perspectief van het kind

Nieuwe commercial keert het Intertoys speelboek binnenstebuiten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De bedoeling van de commercial is volgens Frank de Ruwe, creatief directeur van reclamebureau Natwerk, om het speelgoed van Intertoys te presenteren vanuit het perspectief van het kind. 'Dat betekent: alles door elkaar. In een kinderwereld kan Barbie in een Lego-huis wonen, met een stel knuffels erbij. Er zijn geen regels.'.

related partner content for mobile comes here

Het resultaat is een vrolijke commercial bomvol speelgoed. Hiervoor werd het welbekende Intertoys speelboek als het ware binnenstebuiten gekeerd. De Ruwe: 'Geheel volgens de kindertraditie hebben we een verlanglijst gemaakt. Het meest fotogenieke speelgoed mocht auditie komen doen.'

De commercial en de wisselende tag-ons zjin geproduceerd in samenwerking met Woodwork. Vanaf morgen zijn ze te zien op televisie en via online kanalen.

 

Credits
Verantwoordelijke bij de klant: Karin de Jong en Saskia Bax
Creative Agency: Natwerk 
Creative director: Marvin Koppejan
Production agency: Woodwork Amsterdam
Stop Motion Director & Lead Animator: Cris Wiegandt 
Music & Sound Design: Soundcircus 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in