IFFR.com biedt iedere doelgroep een passende mogelijkheid om kaarten te kopen. Voor de minder geoefende filmkijker is er een Eerste Hulp bij Filmkeuze. De ervaren IFFR bezoeker kan op de site kaarten kopen via blokkenschema’s, dagoverzichten en filmpagina’s. Voor filmliefhebbers die zich graag meer dagen in het festival onderdompelen is er de persoonlijke planner, die een optimale filmagenda genereert op basis van bewaarde filmfavorieten en zelf gekozen bezoekdagen.
Het nieuwe platform is volledig responsive, inclusief het persoonlijke account ‘MyIFFR’ waarmee je ook mobiel films aan je favorieten kunt toevoegen en kaarten kunt kopen.
Uit de toelichting:
'Festivalgangers verwachten een totaalbeleving; niet alleen de programmering zelf, maar alle ervaringen voor, tijdens en na het festival. Zoals: nieuwsupdates volgen via social media en nieuwsbrieven, jezelf oriënteren op de website, een programma samenstellen, favorieten bewaren, tickets bestellen, afrekenen, vragen stellen, je aankomst bij het festival, de filmbeleving zelf en het delen van je ervaring… Festivalgangers willen op al die touch points vinden wat ze zoeken, inspiratie opdoen, geprikkeld worden, het festivalgevoel ervaren, in contact komen met andere filmliefhebbers en toegang krijgen tot bijzondere content en events.'
IN10: strategie & redesign
Burst Digital: development
3PO: API voor de ontsluiting van de programmering
Zicht Online: development van het ticketing onderdeel
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!