Hungry koppelt jong talent aan merken die willen verjongen

Het nieuwe bureau Hungry laat jonge creatieven begeleid door oude rotten werken voor merken die willen verjongen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Veel gevestigde merken krijgen op den duur behoefte aan verjonging van het imago en daarmee aan een bureau dat volwassen merken jonger kan maken. Dat is de gedachte achter de oprichting van .

Hungry brengt artdirectors, copywriters en developers bij elkaar en laat ze per project een team vormen. Een nieuwe generatie die in de digitale tijd groot geworden is, die precies aanvoelt wat nu relevant is, en die hongerig is om te laten zien hoe goed ze zijn.

Zij worden gecoacht door , en , die naar eigen zeggen uitgebreide ervaring in het begeleiden van jong talent met strategische expertise paren aan een onverwoestbaar vertrouwen: dat verjonging het best gebeurt door jong talent.

Opdrachtgevers en jonge talenten kunnen zich melden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie