Heineken en Postbank samen in non spot

Voor het nieuwe RTL 5-programma 'Mijn Tent is Top' werken RTL Nederland, Heineken en de Postbank op non spot-gebied samen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In het programma staat het starten van een eigen horecaonderneming centraal. Vier koppels beginnen een eigen zaak in de horeca en worden met de camera gevolgd. Brouwer en bank steunen hen.

Vanaf half januari is in twaalf afleveringen te zien hoe het de startende ondernemers in vier verschillende grote steden in Nederland vergaat. Tijdens dit proces worden de koppels beoordeeld door een jury onder leiding van Herman den Blijker en door het publiek.

De Postbank voorziet de ondernemers van een zakelijke rekening en middelen om hun bankzaken te regelen. De Postbank is nog niet zo sterk in mkb-segment, maar heeft kennelijk goede ervaringen opgedaan met Het Blok, dat ook ondersteund wordt.

Heineken is als sponsor van dit programma betrokken als leverancier van bier en andere dranken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie