Grolsch tekent drie jaar bij als hoofdsponsor Zwarte Cross Festival

'Grolsch en de Zwarte Cross zijn synoniemen.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bierbrouwer Grolsch – die dit jaar 400 jaar vakmanschap en karakter viert – blijft hoofdsponsor van het Zwarte Cross Festival. Het contract is met ingang van 2016 met drie edities verlengd. Grolsch zal tevens de exclusieve bier- en drankenleverancier blijven van het Zwarte Cross Festival en het kleinschalige Achterhoekse festival Mañana Mañana.

De Zwarte Cross en Grolsch hebben beiden hun oorsprong in Oost-Nederland en zeggen zich sterk verbonden te voelen met deze regio. Gisela Rule, marketingdirecteur bij Grolsch: &;Grolsch en de Zwarte Cross zijn synoniemen – het is moeilijk het een zonder het ander voor te stellen. Als het meest karaktervolle bier van Nederland vinden we het geweldig om ons partnership met het meest karaktervolle festival van Nederland opnieuw te verlengen.&;

Het Zwarte Cross Festival wordt sinds 1997 in de Achterhoek gehouden en had in 2015 197.500 bezoekers. Het festival wordt jaarlijks georganiseerd door De Feestfabriek Alles Komt Goed BV. Grolsch: &;Wat dit festival uniek maakt is de ludieke mix van motorsport, muziek, theater, stunts, spektakel en humor.&;

Jaarlijks werken Grolsch en de Zwarte Cross samen om activiteiten te bedenken voor de bezoekers van het festival. De brouwer: &;Denk bijvoorbeeld aan de “Krattedraal” waarbij in 2013 een kathedraal werd nagebouwd met Grolsch bierkratten. Ook dit jaar hebben we weer een speciale invulling geven aan de Grolsch Undercover tent.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie