Nu is ook de online campagne van start gegaan, gemaakt door Bookmark.
Het bestaat uit een online advertising campagne (met uiteraard een hoofdrol voor Marilyn Monroe) en een een actiesite.
Op deze actiesite kunnen consumenten onder andere meedoen aan de 'MarilynQuiz', waarbij men kans maakt op een van de drie 'legendarische' Hollywood reizen.
Hiervoor moet men wel Grolsch Premium Blond hebben gekocht of een code hebben ontvangen van een Premium Blond promoteam op verschillende muziekevenementen of in de horeca.
Daarnaast kan men gepersonaliseerde Marilyn e-cards versturen, bewijzen dat men oog heeft voor mooi blond en de Abri-posters van Marilyn Monroe bestellen.
Meest opvallende feature op de website is, volgens Bookmark, de herintroductie van de zogenaamde Veeper.
Hiermee kan de consument een persoonlijke en ludieke boodschap creëren: een eigen foto kan tot leven worden gebracht door animatie van het gezicht en het toevoegen van een zelf ingesproken of standaard boodschap.
Bookmark heeft de Veeper al eerder zeer succesvol ingezet voor een campagne van Grolsch Herfstbok. In deze campagne werd de enorme virale kracht van het concept bewezen (ruim 80 procent van alle bezoeken kwam toen voort uit het doorsturen van de Veeper).
Nieuw in de Premium Blond campagne is de mogelijkheid om je eigen (pratende) foto naast Marilyn Monroe te plaatsen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!