1. Nieuwe Rabobank-commercial: Toonaangevend de mist in
Marc van Eck schreef dat hij teleurgesteld was in de de nieuwe Rabobankcommercial die met vele bombarie werd aangekondigd. ‘De bank zou nu toch komen met een concrete aanpak om samen aan de slag te gaan, om de lokale bedrijvigheid te stimuleren?’
2. Vraag naar marketeers in Nederland stijgt spectaculair
De arbeidsmarkt voor marketeers is gekanteld. Het aantal vacatures is de laatste twee maanden van vorig jaar met 40% gestegen ten opzichte van een jaar ervoor. Dat lezen we graag.
3. Shitstorm voor Zalando na kritische documentaire RTL
Zalando neemt het niet nauw met het arbeidsrecht en jaagt jonge werknemers zo ongeveer over de kling met zwaar werk, die daarbij dagelijks enorme afstanden af moeten leggen. Dat blijkt uit een RTL-documentaire die voor veel ophef in Duitsland zorgde.
4. Dit zijn de 10 most engaged marketeers van Nederland
Welke marketingprofs delen, liken, discussiëren, reageren, volgen en verbinden het meest op LinkedIn?
5. Hema slaat plank mis met duurzame promotie
Hema denkt dat een hotdog en een energiedrankje de beste combi vormen om het publiek te wijzen op de nieuwe duurzame missie: ‘zo makkelijk kan beter eten zijn’.
6. Dit zijn ’s werelds beste social mediastrategieën
Warc beoordeelde de social media strategieën van recente social mediacampagnes, wereldwijd. Wij zetten de zes prijswinnaars op een rij.
7. Ikea stelt klanten gerust: Kast krijgt redesign
Vinylverzamelaars kunnen opgelucht ademhalen. Vanaf april schakelde Ikea over van EXPEDIT naar KALLAX. Dat werd graag gelezen.
8. 10 woorden die alleen een marketeer kan verzinnen
Unbounce heeft de 10 woorden die Lianna Domenic van Flipit heeft verzameld, op een rijtje gezet.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!