Blogger Diederik Broekhuizen wist vier keer in de top-10 en drie keer in de top-5 te komen dit jaar.
1 Heineken reageert sterk op nieuw Google-logo en de reacties daarop - Diederik Broekhuizen
2 10 redenen waarom KLM op social media tot grote hoogte stijgt - Diederik Broekhuizen
3 Frank Lammers is slecht voor Jumbo - Gerard Rutte
4 Te goed om waar te zijn: de 1 april-grappen van Nederlandse merken - Gonnie Spijkstra
5 De sublieme reactie van Coolblue-directeur Pieter Zwart op een argwanende klant - Diederik Broekhuizen
6 Twitter is hartstikke dood - Alain Dujardin
7 Campina en TBWA slaan de plank – qua tijdgeest - faliekant mis - Allard Jaspars
8 Iedereen bij dat veel te grote reclamebureau, vreet van hun uitgebuite junioren - Edward Bardoul
9 5 redenen waarom de fysieke winkel nog lang niet dood is - Frans de Wit
10 NS doet bijdehand op social media: stiekem best wel grappig - Diederik Broekhuizen
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!