De Belastingdienst vrouwvriendelijkst

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Gouden Meetlat 2005, een adverteerdersprijs van het maandblad Opzij, die jaarlijks wordt toegekend aan de meest vrouwvriendelijke advertentie die het afgelopen jaar in Opzij heeft gestaan, is op donderdagavond 26 januari 2006 uitgereikt aan
de Belastingdienst (Centrum voor ICT) en reclamebureau Maximum.

De Belastingdienst wint de Gouden Meetlat 2005, met de advertentie 'Waar maakt het niet uit of je van Mars of van Venus komt?'

In 2000 won de Belastingdienst ook al de Gouden Meetlat.

De jury moest ook dit jaar weer kiezen uit de elf Zilveren Meetlat winnende uitingen uit Opzij in het jaar 2005. De keuze moest worden gemaakt voor de meest passende en dus emancipatoire advertentie in Opzij.

De jury bestond dit jaar uit Cisca Dresselhuys (hoofdredacteur Opzij), Linda Boks (ZenithOptimedia) en Ursula Hulsmeijers (Unilever).

De pakkende uiting van ABN Amro- de vrouw regelt de financiële zaken als 'economische eenheid' (zonder man) - eindigde op de tweede plaats, het Reumafonds eindigde op de derde plaats.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie