1. How the Internet of Things Changes Business Models
Om voordeel te hebben van nieuwe, op de cloud gerichte kansen moeten bedrijven fundamenteel anders te gaan denken over waardecreatie en -vermeerdering.
Harvard Business Blog meldt bijvoorbeeld dat in de ‘connected’ wereld van nu, veel producten eigenlijk nooit af zijn.
2. Endless options can be exhausting. We need to know when choice matters
Mensen vinden het fijn om niet te hoeven kiezen, schrijft Cass Sunstein (professor aan Harvard en auteur van de boeken 'Influential Nudge' en 'Choosing Not to Choose'.
If that is your choice, the default is going to be decisive.
3. Why marketers should push forward, not pull back
In de hedendaagse economie kan het verminderen van advertentiebudget resulteren in verloren omzet en gemiste kansen, schrijft het Canadese Marketing.
4. Why M&S’s marketing offensive on clothing is finally paying off
Marks & Spencer ziet weer groei in hun kledingafdeling.
Volgens baas Marc Bolland komt dat omdat meer consumenten 'stijl' waarderen. Online gaat nu ook goed, na een matig begin in 2014. Op beide terreinen speelde marketing een belangrijke rol.
foto: Annie Leibovitz - Marks & Spencer