Premium

Consumenten waarderen stijl meer, dus gaat het beter met M&S

4 interessante artikelen van deze week.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

1. 

Om voordeel te hebben van nieuwe, op de cloud gerichte kansen moeten bedrijven fundamenteel anders te gaan denken over waardecreatie en -vermeerdering.

Harvard Business Blog meldt bijvoorbeeld dat in de ‘connected’ wereld van nu, veel producten eigenlijk nooit af zijn.

2. 

Mensen vinden het fijn om niet te hoeven kiezen, schrijft Cass Sunstein (professor aan Harvard en auteur van de boeken &;Influential Nudge&; en &;Choosing Not to Choose&;.

If that is your choice, the default is going to be decisive.

3. 

In de hedendaagse economie kan het verminderen van advertentiebudget resulteren in verloren omzet en gemiste kansen, schrijft het Canadese Marketing.

4. 

Marks & Spencer ziet weer groei in hun kledingafdeling.

Volgens baas Marc Bolland komt dat omdat meer consumenten &;stijl&; waarderen. Online gaat nu ook goed, na een matig begin in 2014. Op beide terreinen speelde marketing een belangrijke rol.

foto: Annie Leibovitz - Marks & Spencer

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie