Premium

Commercial voor tentoonstelling 'Late Rembrandt' zet 'mensen die het weten kunnen' centraal

Skipintro tekent voor televisiecommercial van het Rijksmuseum voor de de tentoonstelling 'Late Rembrandt'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

&;Het is misschien wel een "once in eternity".&; Dat zegt Taco Dibbits, directeur collecties Rijksmuseum, in de commercial voor de expositie &;Late Rembrandt&;. Hij, en &;andere mensen die het weten kunnen&;, spreken lovende woorden in de commercial, die gemaakt is door het reclamebureau van het Rijksmuseum, Skipintro.

Credits
Concept en regie: Skipintro
Productie: Holy Fools
Producer: Sanne Rosinga
Cameraman: Hidde Boorsma
Edit & postproductie: The Ambassadors
Client: Marjolijn Meynen, Marieke de Klein

Lees een bericht op onze zustersite Communicatie Online over de 750 duizend euro die het Rijksmuseum in pr steekt om de tentoonstelling voor het voetlicht te brengen.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie