Premium

Chio strikt Ron en Rick Brandsteder voor commercials

Vader en zoon zijn te zien in een nieuwe langlopende campagne voor het chipsmerk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne van Selmore draait om het spel tussen jong en oud, de spanning tussen generaties en de grapjes onderling.

De eerste commercial is bij Ron thuis. Hij ontvangt een pakketje dat geadresseerd is aan R. Brandsteder. Ron gaat er vanuit dat hij het gezicht mag worden van Chio Chips. Totdat blijkt dat Rick eigenlijk benaderd is...

Dit jaar zullen nog diverse andere commercials met Rick en Ron verschijnen.


Credits

Copywriter: Paul de Jongh            
Artdirector: Ingeborg de Caluwé
RTV Producer: Hanneke Kampschreur
Account: Anja Froeling
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Theo Toering, Marjolein Dinnissen, Joost Nooijen
Productiemaatschappij: hazazaH
Regisseur: Wim van der Aar
Producer: Judith Engels
D.O.P./Cameraman: Piotr Kukla
Geluidstudio: The Ambassadors
Muziek: The Ambassadors, Sebastiaan Roestenburg 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie