Campagne Profile Car & Tyreservice rond bredere positionering

De titel van de campagne is 'Profile maakt beter onderhoud betaalbaar'.

Profile is niet meer de bandenspecialist van weleer, maar een landelijke keten van auto-onderhoudsbedrijven die de kwaliteit en garanties van merkgarages combineert met de servicegerichtheid van vakgarages &;om de hoek&; en de scherpe prijs van fastfitters. Canday creative agency ontwikkelde de integrale campagne van strategie tot en met realisatie.

Paul van den Acker (hoofd Formule, Marketing en Online bij Profile): &;Profile staat aan het begin van een nieuw tijdperk. We gaan de acht Pro’s van Profile - ons samenhangende en onderscheidende pakket van klantvoordelen in onderhoud - stevig neerzetten.&;

Deze brede onderhoudspropositie is dan ook de kern geworden van de nieuwe campagne die vandaag gelanceerd is, &;Profile maakt beter onderhoud betaalbaar&;. In de campagne, die onder andere via tv-commercials en radiospots gevoerd wordt, staan echte, en dus herkenbare, vragen en problemen van consumenten centraal. &;Zo denken we veel hoger te gaan scoren op relevantie en sympathie, wat de ontvankelijkheid voor de boodschap van Profile vervolgens groter moet maken&;, licht Barry de Waal (Concept Copy bij Canday) toe.


Credits
Bureau: Canday
Creatieve directie: Martijn Rijken
Account director: Natascha van den Ende
RTV producer: Hennie Bouwe
Concept & art: Martijn Rijken
Concept & copy: Barry de Waal
Project management: Robbert Oidtmann
Design: Gijs Zegers
Copy: Rutger Rijken
Social media: Willem Nikkelen
Klant: Profile
Hoofd Formule, Marketing en Online: Paul van den Acker
Marketing Communicatie Manager: Jorrit Wolters
Productie TVC: Lukkien
Producent: Suzanne Muijs
Regisseur: Peet Gelderblom
Mediabureau: PHD Netherland

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie