Op 12 november 2015 opent de Bijenkorf Amsterdam de vernieuwde cosmetica-afdeling op de parterre. Het warenhuis heeft de 1200 vierkante meter grote afdeling 'Beauty World' gedoopt. Men kan er terecht voor een groot aantal luxe beautymerken, geuren en services.
De Bijenkorf spreekt van een 'ongekend aanbod': Met 25 counters, 1 treatment-room en 200 make-up en huidverzorgingspecialisten biedt de Beauty World een ongekend aanbod. Zo zijn er 125 aanvullende beauty-services en meer dan 12.500 producten waarvan 3.500 lipsticks, 3.000 oogschaduws, meer dan 2.500 foundations, meer dan 1.500 huidverzorgingsproducten en 2.000 luxe geuren.'
Marmer en glas
De Beauty World is het eerste gedeelte van de verbouwing van de parterre in Amsterdam dat wordt opgeleverd. Voor de vernieuwde etalages zijn luxe materialen zoals marmer en veel glas gebruikt. De Bijenkorf: 'Daardoor krijgt de Beauty World een lichte en open sfeer.
Podium
Ter gelegenheid van de opening van Beauty World op 12 november zijn er diverse evenementen van luxe beautymerken. Op een centraal podium start 's middags een beauty-programma.
Aanbod van merken
Het aanbod bij de Bijenkorf is uitgebreid met Tom Ford beauty (ook voor mannen en exclusief bij de Bijenkorf), Laura Mercier, Sisley, Givenchy, Dermalogica en La Prairie. Ook wordt het geurenassortiment verrijkt met Dior La Collection privée, Roja Dove, Bella Bellissima, Czech & Speake, Prada les Infusions, Chanel N°5 900 ml bottle, YSL le Vestiaire des Parfums en Guerlain the exclusive collection. Het warenhuis: 'Al deze geuren zijn exclusief verkrijgbaar bij de Bijenkorf.'
Charlotte Tilbury
Vanaf maart 2016 wordt de Beauty World uitgebreid. Dan introduceert de Bijenkorf onder andere het Britse beauty merk Charlotte Tilbury exclusief op de Nederlandse markt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!