In de commercial genaamd ‘Crowd Surfing’ worden de wereld van voetbal en muziek gecombineerd en komen voetbalsterren Lionel Messi, Didier Drogba, Fernando Torres, Frank Lampard en nieuwelingen Sergio Agüero en Jack Wilshere voorbij. Ook dj en producer Calvin Harris speelt een hoofdrol in de commercial, waarbij hij het publiek vermaakt met zijn nieuwe single ’Let’s Go’ feat. Ne-Yo, de officiële soundtrack van de 2012 campagne van Pepsi die 'Kick in the Mix' is genoemd.
Na een periode waarin Pepsi Nederland minder op de voorgrond trad, doet het merk dit jaar weer mee met een internationale televisiecampagne van FHV/BBDO. De nieuwe commercial combineert muziek en voetbal waarbij de uitrol in Nederland zich met name richt op muziek. De track ‘Let’s Go’ van Calvin Harris, die het themanummer van de campagne vormt, wordt uitgebracht in april. Kim Potters, marketing manager beverages bij Pepsico Nederland: 'Muziek zit in Pepsi’s DNA, we hebben altijd al grote artiesten bij onze campagnes betrokken. Met de track van Calvin Harris denken wij dé zomerhit van 2012 in handen te hebben.'
De commercial is vanaf april wereldwijd te zien en komt in Nederland vanaf 9 april 2012 op tv.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!