Arno Peperkoorn leidt Result Recruitment

Na 14 jaar aan uitgeef- en exploitantenzijde te hebben gewerkt, wordt Arno Peperkoorn per 1 maart directeur bij Result Recruitment Group.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Eerder werkte Arno Peperkoorn bij AdLINK,  Sanoma Digital en Exponential.

Over de stap naar Result Recruitment zegt hij: ‘Dit is een mooie kans om te bouwen en te ondernemen binnen de branche waar ik van houd en het verschil te kunnen maken met een team dat al jaren laat zien dat recruitment een mooi vak is.’

Over zijn vorige functies: ‘Tijdens het opzetten van Exponential ging bij mij het ondernemersbloed sneller stromen. De kans die ik daarna door Publicitas kreeg aangeboden om wereldwijd een premium exchange product te bouwen was er echter een die ik niet kon weigeren. In de praktijk heeft dat voor mij niet gebracht wat ik er van hoopte. Er zijn andere mensen beter en meer geschikt voor die rol. Na dit besef raakte ik weer in gesprek met Rene Hofma. Hij gaf aan de volgende stap te willen maken met Result, dat groeit. Ook willen we verdere stappen ondernemen in digital.’

Result-oprichter René Hofma: ‘Met Arno erbij is het digitale dna nog beter ingebed binnen Result. Arno zet mij in ieder gesprek aan het denken en laat me ook veel lachen, en die combinatie is voor mij goud waard.’

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie