De twee gaan als de ‘Burger Boys’ 6 weken lang 30 burgerrecepten schrijven. Ze laten zich inspireren door wat er in de wereld gebeurt en gooien er volgens Albert Heijn ‘een flinke laag comedy overheen’.
Voorbeelden van inhaakburgers kunnen zijn: de Hittegolfburger, de Niets aan te geven-Burger of de ‘Alléz Clement Burger met Gele Trui kaas’. De inhaakburger varieert per dag, zowel qua insteek, smaak als ingrediënten, en is afhankelijk van het (wereld)nieuws. Alle burgers worden verzameld in ‘Grappen & Grillen’ en samen met Albert Heijn als boek uitgegeven, dat eind van de zomer te koop zal zijn.
Campagne
Albert Heijn ondersteunt de Burger Boys de hele zomer door de inhaakburgers op diverse plekken te promoten. De comedians krijgen een ‘Burger-column’ op Q-Music. Daarnaast worden de inhaakburgers op NU.nl gepresenteerd, krijgen ze een eigen plek op de Albert Heijn-site en wordt er foto- en videocontent gemaakt van de ‘Burger van de Dag’. Ook wordt er Facebookcontent rondom de inhaakburgers gemaakt.
Albert Heijn wil zo ‘samen met de Burger Boys heel Nederland inspireren om met burgers aan de slag te gaan en nieuwe combinaties uit te proberen. Niet alleen de traditionele hamburger, maar ook een Jalapeño-, vis- of groenteburger’.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!