1. 75 procent van de foto's in de Ikea-catalogus zijn geen foto's. Over 3D graphics bij Ikea: Building 3D with Ikea.
2. How Fisher-Price is reaching out to Millennial mums
Fisher-Price is gestart met een campagne om 'de druk bij millennial-moeders te verlichten'.
3. Adult women are now the largest demographic in gaming
Geen groot geheim dat veel gamers vrouwen zijn, maar nu weet The Daily Dot: ze zijn de grootste groep gamers!
Niet veel groter hoor, slechts één procent.
4. Hello Kitty’s not a cat. What other brand mascots should we question?
Het was wel een dingetje op sociale media: Hello Kitty die geen kat bleek te zijn.
Digiday deed een rondje langs andere cartoon-fuguurtjes en meldt: het Energizer-konijntje (parodie op die van Duracell) houdt zich stil in de discussie.
5. Tot slot een blog van pr-man Jos Govaart op zijn Coopr-site: wordt marketing té dominant in het medialandschap?
Govaart: '(Ik hoop) dat we niet te gemakzuchtig worden en het budget van de marketingafdeling laten bepalen wat we vanuit pr doen.'