Premium

4 internationale artikelen die leuk zijn om te lezen, plus 1 Nederlandse

Over Fisher-Price, Ikea, gamen en een beetje over Hello Kitty.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

1. 75 procent van de foto&;s in de Ikea-catalogus zijn geen foto&;s. Over 3D graphics bij Ikea: 

2.  
Fisher-Price is gestart met een campagne om &;de druk bij millennial-moeders te verlichten&;. 

3. 
Geen groot geheim dat veel gamers vrouwen zijn, maar nu weet The Daily Dot: ze zijn de grootste groep gamers!

Niet veel groter hoor, slechts één procent.

4.

Het was wel een dingetje op sociale media: Hello Kitty die geen kat bleek te zijn.

Digiday deed een rondje langs andere cartoon-fuguurtjes en meldt: het Energizer-konijntje (parodie op die van Duracell) houdt zich stil in de discussie.

5. Tot slot een blog van pr-man Jos Govaart op zijn Coopr-site:
Govaart: &;(Ik hoop) dat we niet te gemakzuchtig worden en het budget van de marketingafdeling laten bepalen wat we vanuit pr doen.&

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie