Zondag 19 april lanceert Zalando de Topshop at Zalando-campagne met in de hoofdrol het model Cara Delevingne. De campagne is geregisseerd door Gordon von Steiner en gestyled door de creative director van Topshop, Kate Phelan.
Er zijn meerdere versies van deze campagne opgenomen, specifiek gericht op ieder land. Delevigne struikelt over haar woorden, terwijl ze de verschillende steden waar Zalando Topshop levert, probeert uit te spreken: 'Of je nu in Grong-grang (Groningen) of in Snav-in-a-gen (Scheveningen) woont, online fashion shop Zalando bezorgt Topshop waar je ook bent.'
Zalando: 'Cara toont in de campagne de nieuwste trends zoals de overall, 70s flared jeans, de little black dress en het suède fringe jasje. Het stijlicoon roept alle Europese modeliefhebbers op een grappige manier op om zich klaar te maken voor de nieuwste trends.'
Carsten Hendrich, VP Brand Marketing Zalando, zegt over de campagne: 'Topshop is, voor zowel Zalando als voor onze 15 miljoen actieve klanten in Europa, een inspirerend partnermerk dat voorloopt in de fashion wereld. Deze samenwerkingscampagne heeft een vernieuwende en gedurfde insteek en sluit daardoor heel goed aan bij de fashion forward ontwikkeling van Zalando.'
TOPSHOP@ZALANDO // #WhereverYouAre // zalando.nl
Campaign Credits
Art Direction: Zalando
Creative Director: Chang Lin (Zalando)
Concept creation: Kemmler Kemmler, Zalando
Film Director: Gordon von Steiner
D.O.P: Tami Reiker
Music: Bernard Geiger
Set Design: Daniel Graff
Styling: Kate Phelan (TOPSHOP)
Executive Producer: Stefan Schuh
Post Production: Slaughterhouse
Photographer Stills: Kai Z Feng
Lees volgende week maandag op adformatie.nl het uitgebreide interview met Carsten Hendrich over de positionering van het merk Zalando.