Winst maken en de wereld verbeteren, daar word je vrolijk van

Bestsellerauteur Herman Toch laat met zijn boek ‘Happy Profit’ zien dat commerciële groei ook duurzaam kan zijn.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Adfo Groep lanceert van bestsellerauteur Herman Toch, winnaar van de PIM Marketing literatuurprijs. Toch wil met Happy Profit de negativiteit rondom winst en groei wegnemen en toont aan dat het ook anders kan. Happy Profit staat voor een nieuwe manier van denken en naar de wereld kijken. Winst is daarbij een beloning en geen doel. Oplossingen creëren voor een betere wereld is het startpunt. De wereld een beetje beter achterlaten is het pad.

Herman Toch laat zien dat als CEO’s en marketeers leren om met andere ogen naar de wereld te kijken, er ongelooflijke groeimogelijkheden ontstaan om winst ook duurzaam te maken. Dit vereist ondernemerszin, radicale product- en procesinnovaties, andere businessmodellen en nieuwe vormen van samenwerkingen. Al deze aspecten worden in Happy Profit beschreven en theoretisch onderbouwd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie