Verantwoordelijk voor Business-to-Consumer marketing van alle nieuwsmerken van de Persgroep, zowel nationaal als regionaal. Dat wordt de nieuwe directeur marketing bij de Persgroep Harry de Haas (50). Hij start per 1 januari. De Haas zal in deze rol rapporteren aan de nieuwe ceo (per 1 januari aanstaande), Erik Roddenhof.
De Haas volgt niet direct iemand op. De rol van directeur marketing is bij de Persgroep Nederland een sinds september 2013 niet ingevuld geweest. Toen werd de toenmalige directeur marketing, Erik Roddenhof, benoemd tot cco van de Persgroep Nederland.
De Haas (50) werkt momenteel als cco Medialaan Mobile in België, ook een onderdeel van de Persgroep. Daarvoor heeft hij diverse marketing- en salesrollen vervuld bij onder andere Ziggo, Liberty Global en Heineken. Hij was marketingdirecteur van Vrumona.
Erik Roddenhof zegt over de benoeming: 'Ik ben ervan overtuigd dat Harry ons team zal versterken en ons bedrijf weer een stap dichterbij het realiseren van onze ambities gaat brengen. Zijn ervaring in zowel Telecom als FMCG helpt ons met een frisse blik naar onze nieuwsmerken te kijken.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!