Het regent klachten op de Facebookpagina's van bedrijven. Daar zitten regelmatig hele opvallende verhalen bij, inclusief bijzondere reacties van de bedrijven.
1. Lidl reageert in stijl op deze klacht over graatjes in haring.
2. McDonald's spreekt de taal van haar fans.
3. Albert Heijn komt weg met een grapje.
4. Autodrop helpt de teleurgestelde Debby.
5. Autodrop heeft wel vaker problemen met hun voertuigen trouwens:
6. Een bloederig verhaal bij HEMA.
Hoewel Monique er de lol nog wel van kan inzien.
7. Martin klaagde voor korting bij Coolblue. Dat lukte hem niet, hij kreeg wel iets anders…
8. Knab reageert creatief op deze klacht van Jelmer.
Oh, had je ‘m niet gezien @JelmerJellema? Gelukkig hebben we de video nog! pic.twitter.com/G1di2sbx5S
— Knab (@knab_nl) 23 februari 2016
9. En tot slot is Niek helemaal klaar met dit soort klachten.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week is geschreven door Dirkje Schobben.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!