Opvallende klachten op de Facebookpagina's van bedrijven

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Het regent klachten op de Facebookpagina&;s van bedrijven. Daar zitten regelmatig hele opvallende verhalen bij, inclusief bijzondere reacties van de bedrijven.

 

1.  reageert in stijl op deze klacht over graatjes in haring.

 

2. ;s spreekt de taal van haar fans.

 

 

3. komt weg met een grapje.

 

 

4. helpt de teleurgestelde Debby.

 

 

5. Autodrop heeft wel vaker problemen met hun voertuigen trouwens:

 

 

6. Een bloederig verhaal bij .

 

 

Hoewel Monique er de lol nog wel van kan inzien.

 

 

7. Martin klaagde voor korting bij . Dat lukte hem niet, hij kreeg wel iets anders…

 

 

8. Knab reageert creatief op deze klacht van Jelmer.

 

 

 

 

  9. En tot slot is Niek helemaal klaar met dit soort klachten.

  

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week is geschreven door Dirkje Schobben.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie