Nieuwe 'vitality drank' Astis Bubbles geïntroduceerd

Astis Bubbles is de naam van een nieuwe frisdrank. Het is een vitality drankje in de vorm van het eerste drinkbare abonnement.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Astis Bubbles is niet te koop in de supermarkt. In plaats daarvan word je elke maand voorzien van 24 blikjes. Het drinken van Astis Bubbles wordt op deze manier nadrukkelijk onderdeel van structureel werken aan een vitaler leven, zo is de gedachte.

bevat maar 1 kcal en presenteert zich als een ‘vitality drink’, en moet een alternatief zijn voor energie- en sportdranken. Het drankje is gericht op structurele vitaliteit in plaats van een tijdelijke oppepper. De makers van Astis Bubbles geloven niet in snelle oplossingen die de consument inzet om hun gezondheid te verbeteren. Daarom werd in een socialemediacampagne de strijd aangegaan tegen de 'quick fix'. Actrice en presentatrice Nicolette van Dam probeerde via Twitter mensen motiveren, steunen en opbeuren. Haar doel was om Twitteraars die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken te voorzien van 'die ene essentiële tip voor het bereiken van vitaliteit' en daarnaast van een maandlang gratis Astis Bubbles.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie