De Gemeente Rotterdam, het Havenbedrijf, de Erasmus Universiteit en Rotterdam Partners gaan onder de gezamenlijke pay off ‘Make it Happen’ samenwerken om de havenstad ‘sterker op de kaart te zetten’.
Dat maakten de vier partijen vandaag bekend. Burgemeester Aboutaleb zei dat door de samenwerking meer slagkracht ontstaat om Rotterdam als geheel te laten zien: ‘Als grensverleggende wereldstad willen we de aantrekkingskracht van Rotterdam blijven vergroten, ook internationaal.‘
De nieuwe slogan vervangt ‘Rotterdam World Port World City’. Volgens Aboutaleb was het nadeel van de oude slogan was dat die vooral op de haven was gericht en niet op de universiteit.
TenaLady
De vier partijen noemen het in hun persbericht ‘uniek’ dat ze op deze manier het ‘merk’ Rotterdam gaan versterken. 'Make it Happen' past goed bij Rotterdam, stellen ze.
De slogan zelf is overigens minder uniek; drie maanden geleden begon TenaLady een campagne met dezelfde payoff.
Foto Herry Wibisono
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!