Niels Kiené is met zijn designs voor onder andere ...... als nummer 1 uit de bus gekomen. Na een week stemmen is Niels met 58 votes op de teller uiteindelijk de verdiende winnaar; gefeliciteerd Niels!
Hieronder kunnen jullie nog meer werk van Niels bewonderen en deelt hij zijn visie over de reclamewereld.
Afbeelding 1: Scania – voor Synpact. ‘Altijd verder’ Innovatie en sales campagne voor Scania Benelux. Kort en krachtige tagline die alle innovatieve aspecten van de nieuwste Streamliner belicht!
Afbeelding 2: Mitsubishi - Inhaker Halloween - voor Brandfighters
Afbeelding 3: Microsoft - voor Synpact. Awareness campagne Sales – Soms hebben mensen meer behoefte aan een pro editie dan een home edite van Windows 8.
Afbeelding 4: Save Water Project – ‘Soon water will be more precious’ concept en campagnebeel gemaakt in opdracht van Piranha Advertising (Dubai).
Lees snel verder.. Niels deelt hieronder zijn visie over de reclamewereld met je!
- Wat is je rol in de reclamewereld?
Bestaat er nog een echte reclamewereld dan? :) Momenteel werk ik als creatief strateeg bij Communicatie Team in ’s-Hertogenbosch. Daarnaast maak ik portretten uit één lijn onder de naam Salventius en ben ik onder andere creatief voor BrandFighters!
- Hoe ontwikkelt de reclamewereld zich volgens jou?
Ik denk dat reclame niet meer als 'aparte' wereld zal bestaan. Het wordt steeds meer communicatie ‘in general'. Met de komst van nieuwe technieken, middelen, producten en verdienmodellen is de uitdaging om een creatief en strategisch concept te ontwikkelen welke zich ‘responsive’ staande kan houden. Lang leve de revolutie!
- Hoe ziet de reclamewereld er volgens jou over 5 jaar uit?
Ondanks het feit dat er al veel pogingen zijn gedaan met contentmarketing, storytelling, enzovoort, gok ik toch echt op inhoud, echtheid en transparant communiceren. Een utopie natuurlijk maar ik denk wel dat communicatie dat echt, echt, echt heel hard nodig heeft. De lol van het vak is niet mensen bereiken maar verrijken. Dat is toch ‘the best thing ever’?
- Wat is volgens jou de belangrijkste trend in de reclamewereld?
Disruptive design. Ben heel benieuwd wat dat gaat brengen. Misschien wordt mooi wel het nieuwe lelijk!
Nieuwsgierig wie er volgende week in de tweede editie van Nieuwe Reclame Gasten staat? Volgende week komt er weer een nieuwe poll online. Wil je zelf een keer in Nieuwe Reclame Gasten staan met je designs? Stuur dan een mailtje naar anouk@brandfighters.nl of check onze website: www.brandfighters.com en meld je aan als Fighter.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!