Premium

Netflix-topman trekt tijdens interview kwartaalcijfers ineens een Hans Spekman-trui aan

Reed Hastings besluit conference call met een PR-actie

Hans Spekman, eat your heart out! In de categorie foeilelijke truien heeft er zich een nieuwe topper aangediend: Reed Hastings, de ceo van Netflix.

Tijdens de laatste vraag bij conference call over de kwartaalcijfers van Netflix zette de topman van de streaming-dienst zijn beeldschermpje gisteren even op grijs, samen met Ted Sarandos, de chief content officer van Netflix.

Hastings en Sarando doken weer op in een rode trui met letters en lichtjes, een creatie geschikt voor een lelijke-kersttruienfeest en de klerenkast van een vertrokken PvdA-voorzitter.

‘We hebben onze Stranger Things-sweater aan’, vertelde een geamuseerde Hastings ter promotie van het tweede seizoen van de populaire serie die op 27 oktober weer begint.

Ook stak hij nog even een veer in het achterste van samenwerkingspartner Target voor de ‘great promotional strategie’ en de ‘amazing displays’ voor het Netflix-materiaal voor Stranger Things.

Waaronder dus deze trui dus, te koop voor een schamele 33 dollar per stuk.

(Tekst loopt verder onder video)

 

Laten we het er maar op houden dat Hastings een zwak heeft voor lelijke truien.

In 2015 droeg hij tijdens een financiële ‘call’ een BoJack Horseman-trui toen die serie op het punt stond terug te keren.

 

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie