Holmes Report heeft de kanshebbers bekend gemaakt op de Sabre Awards. Slechts vijf Nederlandse inzendingen zijn genomineerd voor diamant of goud, Coebergh Communicatie in twee categorieën. Ter vergelijking: in 2012 waren er nog 16 nominaties van Nederlandse inzendingen.
De uitreiking van de Sabre Awards begint ook een wat potsierlijke vertoning te worden. In maar liefst 82 categorieen zijn er finalisten bekend gemaakt, die goed zijn voor in totaal zo’n 400 genomineerden. (Zie ook de column van oud-jurylid Jan van Ingen over de Sabre Awards).
De gegevens hier zijn overigens handmatig telwerk, want Holmes Report doet er alles aan om het overzicht zo rommelig mogelijk te presenteren. Het is daar wonderwel goed in geslaagd.
Evengoed zal er op een aantal Nederlandse bureaus met de nodige trots worden gekeken naar de lijst genomineerden. :
Benelux
Ministerie van Economische Zaken (Ministry of Economic Affairs) with MSLGROUP
Consumer services entertainment
MTV met Coopr
Advocay crisismanagement
Dressed for Success: Preparing a Lingerie Queen for Restart- Marlies Dekkers Group with Hill+Knowlton Strategies
Brandbuilding + fashion & beauty
Rituals met Coebergh Communicatie & PR
Global
Rabobank Future of Farming, Rabobank International. Glasnost tekende voor de strategie en executie van het project.
De Sabre Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) worden door de Holmes Group uitgereikt. De uitreiking vindt plaats op 20 mei in Londen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!