Bax-shop.nl, dat tot nu toe alleen op radio adverteerde, groeit hard. De broers Jochanan en Nathanael Bax uit Goes richtten het bedrijf in 2003 op.
Tien jaar later, in 2013, realiseerden ze een omzet van 51 miljoen euro. Inmiddels heeft het bedrijf 32.000 producten in zijn assortiment, 265 mensen in dienst en naast de fysieke en de onlinewinkel in Nederland heeft de Bax-shop ook onlinewinkels in België, Duitsland en Frankrijk. In België werd in september een tweede fysieke winkel geopend.
In de door bureau Moses geproduceerde spot staan een gitarist, een drummer, zangers en een DJ centraal. Op het moment dat de muzikant een bijna euforisch moment ervaart, bevriest het beeld. Door middel van de filmtechniek 'bullettime' draait het beeld met vertragingseffect rondom de muzikant.
Bax-shop.nl, dat tot nu toe alleen op radio adverteerde, wil met deze commercial zowel de professionele als de amateuristische muzikant benaderen.
Credits
Klant: Bax-shop.nl
Bureau: Moses
Creative Director: Johan den Heijer
Concept: Sander van Boxtel
Copy: Crissy Mulder
Account/Project Management: Esther Mol