Millford wint account Council of International Schools (CIS)

Na een bureauoriëntatie is designbureau Millford gekozen om de nieuwe visuale identiteit te ontwikkelen voor de Council of International Schools (CIS).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens Ype Jorna van Millford is het Leidse bedrijf trots op zijn nieuwe klant : ‘Deze internationale Non Profit-organisatie heeft de ambitie om zijn positie en services verder te ontwikkelen. We zijn er trots op deze organisatie daarbij te mogen helpen.’

Maria Luisa Lesser, Director of Membership and Communications bij CIS: ‘Vanaf het begin heeft Millford ons uitgedaagd een stap terug te zetten in het proces en zorgvuldig op zoek te gaan naar onze waarden en missie. Millford heeft ons waardevolle insights aangedragen bij de ontwikkeling van ons merk en de manier waarop we ons verhaal voor het voetlicht willen brengen. Vanwege ons wereldwijde membership network, was een internationale oriëntatie en ervaring met vergelijkbare organisaties aan bureauzijde van groot belang.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie