Lidl helpt gezin met ernstig ziek kind (2) uit de brand en krijgt veel lof

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Een vraag in een privébericht aan Lidl leidt ertoe dat de verjaardag van de 2-jarige Julian niet snel vergeten zal worden.

 

1. Vanwege een ernstige ziekt gebruikt Julian veel meer luiers.

  




2. Daarom riep moeder Marloes de hulp in van Lidl.
 






3. Je kunt wel zien dat Lidl heeft uitgepakt voor het gezin.

 







4. Lidl reageert bescheiden.

 






5. Het bericht van Marloes is honderden keren gedeeld en de lieve reacties stromen binnen.

 




 

6. Fijne verjaardag, Julian!

via GIPHY

 

 

Lees ook Vrouw koopt pop bij Bol.com en staat voor lullige verrassing

Met dank aan Audrey. Bron: Facebookbericht Lidl



Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Steve van Velzen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie