Daar was hij dan, de kerstcommercial van John Lewis, het jaarlijkse hoogtepunt in het genre, of in ieder geval de meest besproken spot. Dit keer was het de beurt aan Elton John, die in de film als aandoenlijk klein jongetje een piano krijgt en uitgroeit tot een wereldster. ‘Some gifts are more than just a gift.’
(Tekst loopt door onder video)
De werkelijkheid, zo vonden veel Britten, is wat minder romantisch, want op de site van John Lewis stonden piano’s te koop naast de commercial. Veel ouders vonden die behoorlijk aan de prijs met een £ 872, ofwel bijna 1000 euro.
Lidl kon het als discounter niet laten om even te reageren en deelde een It's a little bit funny-post op Twitter.
Nog cheaper
De post ging viraal en werd duizenden keren geliked, ook John Lewis zag er de humor van in en kwam met een tweetje terug: It's a lidl bit cheaper, met een link naar een speelgoedpianootje voor baby’s. Prijs, 15 pond.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!