jong , gratis, nieuw en sex

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

(Michael Nederlof)
Bij PcM hebben we het er regelmatig over of onze merken en producten nog wel voldoende aanspreken bij een jonge doelgroep. En als wij het er niet over hebben worden we er wel naar gevraagd. Ontlezing is daarbij het modewoord of het argument dat informatie tegenwoordig gratis is voor die generatie wordt als oorzaak aangegeven.

Ontlezing is een term die nu al jaren in stand wordt gehouden door journalisten en mediaprofessionals die elkaar napraten. Denk bijvoorbeeld aan het succes van Spits en Metro, de spectaculaire aantallen bezoekers van kranten- en nieuws websites, maar ook aan verkoophits als Harry Potter boeken.

ER WORDT MEER GELEZEN DAN OOIT TEVOREN !
(zo dan is dat eruit ...)

Bij PcM doen we inmiddels ervaring op met jong en gratis door het uitgeven van NL20 en NL10 elke week in Amsterdam en Rotterdam. Dat is een waanzinnig succes op de lezersmarkt en het blijkt dat we er geld mee kunnen verdienen. Dus dat smaakt naar meer ;-)

p.s. Een van de beste covers van de laatste tijd !

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie