ING lanceert online community voor zijn klanten

Klanten bank kunnen bij elkaar terecht met vragen en opmerkingen over financiële thema’s

ING heeft een nieuw online platform gelanceerd: Hier kunnen klanten van de bank bij elkaar terecht met vragen en opmerkingen over financiële thema’s zoals wonen, studeren, pensioen en ondernemerschap en over producten & diensten van ING. Ook kunnen ze er ideen kwijt en blogs van experts lezen. De ING Community is voor alle klanten van de bank.

Oriëntatie

&;Consumenten gebruiken vergelijkingssites, willen  weten hoe andere mensen zaken aanpakken, polsen hiervoor hun directe omgeving of lezen ervaringen van anderen om uiteindelijk een financiële beslissing te nemen&;, aldus ING Communitymanager Linda van Seuren. “Onze Community sluit aan op deze manier van klantoriëntatie.”

Altijd een goed antwoord

Het ING Webcare Team ziet de forumberichten, ideeën en reacties. Van Seuren: &;Waar Webcare bij Twitter en Facebook bovenop de conversatie zit, geven we in de ING Community klanten juist de ruimte om op elkaar te reageren. Is een vraag na een dag nog niet beantwoord, of is er een vraag onjuist beantwoord dan helpt Webcare. Elke vraag verdient tenslotte het beste antwoord waarmee onze klanten een stap verder komen.&;

Expertstips

Experts nemen van tijd tot tijd de ruimte in de ING Community om blogs te plaatsen met bruikbare tips en hun visie. De onderwerpen voor deze blogs zijn divers, zoals wonen, studeren, beleggen, werk, pensioen en ondernemerschap en hebben altijd een duidelijke relatie met vragen van consumenten over financiële thema’s of met de dienstverlening van ING. 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie