Hoendervangers nieuwe directeur Air Miles

'Ik wil eraan bijdragen dat Air Miles het meest aantrekkelijke spaarprogramma van Nederland blijft'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Loyalty Management Netherlands, de organisatie achter het Air Miles-spaarprogramma, heeft Jacques Hoendervangers (45 jaar) aangesteld als algemeen directeur. Hoendervanger komt van Amsterdam Airport Schiphol, waar hij tussen 2006-2009 Director Aviation Marketing was en tot voor kort Director Commercial Services & Media.

Complex
Hoendervangers neemt het stokje over van Erik van Essen, die een belangrijke rol heeft vervuld bij de vernieuwing van het spaarprogramma, die in 2013 is ingezet. Sinds die tijd zijn er meer inwisselmogelijkheden, onder andere door de toevoeging van bol.com en Vliegtickets.nl als inwisselpartners, en kunnen spaarders onder meer bij Albert Heijn sneller sparen. De nieuwe algemeen directeur concludeert dat werken voor ‘een complexe organisatie waarbij retail- en hospitality-partners centraal staan’, hem altijd goed is afgegaan: ‘Ik verwacht dat deze ervaring vangrote waarde zal zijn in mijn nieuwe functie als algemeen directeur van de Air Miles-organisatie waarbinnen een diversiteit aan partners is verenigd. Ik wil eraan bijdragen dat Air Miles het meest aantrekkelijke spaarprogramma van Nederland blijft.’

De huidige partners van Air Miles zijn Albert Heijn, Shell, V&D, Praxis, Etos en Gall & Gall.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie