Vorig jaar verwachtte 60 procent van de ondervraagde marketeers dat zijn rol in 2015 wezenlijk zou veranderen. Ruim de helft had te maken gehad met een strategische heroriëntatie.
Dat had consequenties voor nieuwe initiatieven. Zo werd er bijvoorbeeld minder gespeeld met nieuwe marketingactiviteiten - contentmarketing en mobile daargelaten. Die activiteiten lieten wel een groei zien.
Hoe denken marketeers er nu over? Tijdschrift voor Marketing en Trendbox onderzoeken het ook dit jaar weer. De Grote Marketing Enquête is het langstlopende onderzoek over marketing en het marketingvak. Dit jaar alweer de 16e editie.
Doet u dit jaar ook (weer) mee? De resultaten vindt u terug in Tijdschrift voor Marketing en vormen de basis voor het Grote Marketing Congres, dat op 13 oktober aanstaande wordt georganiseerd.
Vul hier de enquête in, en vergeet vooral niet deze uitnodiging door te sturen naar uw marketingcollega’s!
Deelname aan de enquête kost iets van uw tijd, maar dan maakt u wel kans op een gratis toegangskaart voor het Grote Marketing Congres op 13 oktober a.s. We verloten namelijk vijf kaarten. Daarnaast verloten we vijf jaarabonnementen op Tijdschrift voor Marketing.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!